תקנון האתר

כללי

אתר "Panda Tour" הינו אתר אינטרנט בבעלות "פ.פ תיירות פנאי ובידור" המתמחה במכירת שירותי ומוצרי תיירות.

ההרשאות לביצוע פעולות באתר ע"י המזמין מותנות בעמידה בכל התנאים הבאים:

  1. בעל תעודת זהות ישראלית
  2. מעל גיל 18
  3. בעל כרטיס אשראי שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי ועומד בתנאי חברת הסליקה

במידה ויתברר כי המזמין הינו קטין לא תהיה זכות להחזר כלשהו ו"פ.פ תיירות פנאי ובידור" שומרת על הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד הקטין ואפוטרופוסיו בגין כל הנזקים שיגרמו לה כתוצאה מזה.

כל ההוראות המופיעות בתקנון זה כפופות תחת הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"), שלא ניתן לערער עליהן.

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" מתפקדת כשליחה מטעם המזמינים ומביאה ליצירת קשר משפטי מחייב בין המזמינים לבין מוצרי ספקי השירותים שנרכשו. לפיכך לא תחול על "פ.פ תיירות פנאי ובידור" כל אחריות למעשי הזולת, לרבות אלו של ספקי השירותים, ואין לראות בה אחראית לשיבושים, ליקויים, אי התאמה או אספקת השירות באופן מלא או חלקי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, "פ.פ תיירות פנאי ובידור" תדאג לשלוח מלווה מטעמה לכל טיול מאורגן. באחריות המלווה לנטר באופן רציף במהלך הטיול אחרי התחייבות הספקים.

המשתמשים באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון שלהלן. תקנון זה מהווה הסכם בין "פ.פ תיירות פנאי ובידור" לבין המשתמש. המשתמש נדרש לקרוא בקפידה את התקנון, שכן זכויותיו וחובותיו נקבעים על פיו.

המחירים המוצגים באתר אינם סופיים ועשויים להשתנות מעת לעת, על כן המחירים נכונים לרגע הצגתם.

אישור המזמין בשולי התקנון(על ידי הקלדה על: "אני מסכים לאמור בתקנון"), מהווה הסכמה מוחלטת ובלתי חוזרת מצדו של המזמין לכל תנאי ההתקשרות כאמור בתקנון זה ולכך שלא יהיו לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין כנגד "פ.פ תיירות פנאי ובידור" ו/או מי מבעליה ו/או מי ממנהליה ו/או מטעמם, אלא על פי המפורט בתקנון.

האמור בלשון זכר בתקנון - אף לשון נקבה במשמע, וכן להיפך.

סיכום ההזמנה מהווה חלק בלתי נפרד מהוראות התקנון, הוראות אלו יחולו על כל שימוש והזמנה שיעשו באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי בכל נושא בינך לבין האתר ו/או כנגד מי מבעליו ו/או מפעיליו. בעקבות זה, הנך מתבקש לקרוא בקפידה את התקנון במלואו. בכל מקרה של סתירה ו/או פער בין האמור בתקנון זה לבין סיכום ההזמנה, יגבר האמור בסיכום ההזמנה על האמור בתקנון זה.

באחריות המזמינים באתר לוודא כי יש ברשותם:

  1. דרכון תקף לשישה חודשים לפחות ממועד היציאה מהארץ
  2.  אשרת כניסה(ויזה תייר) למדינות שעשוי לבקר בהם

אין "פ.פ תיירות פנאי ובידור" תהיה אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו בעקבות יציאתו לחו"ל באשרה לא מתאימה או כלל ללא אשרה או יציאתו בדרכון מוגבל או אי התרת כניסתו למדינה כזו או אחרת ע"י הרשויות מכל סיבה שהיא או אי השגת אשרה מתאימה או, לרבות סירוב להנפיק אשרה בשל היות הנוסע אזרח של מדינה עוינת למדינה אשר אחראית להנפקת האשרה.

יודגש ויובהר, ביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה אישור של "פ.פ תיירות פנאי ובידור" על ביצוע ההזמנה. אישור סופי של ההזמנה וחיוב כרטיס האשראי יבוצע רק לאחר שתאושר סופית מול נציג/ת "פ.פ תיירות פנאי ובידור" טלפונית ו/או במייל שנמסר במעמד ביצוע ההזמנה.

על המזמין האחריות לאמת את פרטי ההזמנה ולוודא כי הפרטים בכרטיס הטיסה ו/או המסמכים הנלווים אליו תואמים את פרטי ההזמנה.

כל טעות שנעשית על ידי המזמין בהקלדת פרטי הרכישה, לרבות טעות בבחירת, מס' הכרטיסים, יעד החופשה ו/או כמות השירותים המוזמנים ו/או טעות בהקשת גילאי הנוסעים תהיה באחריות המזמין בלבד.

תנאי מוקדם לאישור ההזמנה הינו קבלת אישור של חברת האשראי לעסקה שביצע הרוכש. "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אינה מחויבת לכבד עסקה שהתבצעה באמצעות האתר כל עוד לא התקבל אישור חברת האשראי.

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" מזמינה בעבור הנוסעים את השירותים מספקי השירותים השונים(בכפוף לאמור בתקנון זה) בהתאם לפרטים המפורטים בהזמנתך.

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" תבצע את ההזמנה במקצועיות, תמסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי להזמנה ותוודא, ככל שנדרש, את התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם לא תשא באחריות בכל דרך שהיא לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטת ""פ.פ תיירות פנאי ובידור", אם יחולו אצל ספקי השירותים, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים, או עקב סיבות שאינם תלויים בספק כגון: מזג אוויר, ימי חג, שביתות, שינויים בטיסות וכדומה,  אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה ו/או שיבוש של ממש.

במקרים אלו שלא ניתן השירות שהלקוח רכש מסיבות שאינן באחריות הספק, ההחזר הכספי תלוי בהחלטת הספק ול"פ.פ תיירות פנאי ובידור" אין אחריות והשפעה בנושא.

ל"פ.פ תיירות פנאי ובידור" יש את הזכות הבלעדית לבצע שינויים במחירי השירותים המצוינים באתר בכל עת בהתאם לצרכיה המסחריים ולשיקול דעתה הבלעדי.

מחירי השירותים המוצעים דרך האתר עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת. המחירים מותנים בביצוע הזמנה ותשלום מראש. עליית מחירים תחול על כל העסקאות שכבר בוצעו, אלא אם כן שולמו מראש במלואם.

אם המזמין לא שילם את מלוא התמורה לחברה עד לתאריך היציאה, אזי כל שינוי הכרוך בהעלאת כרטיס הטיסה ו/או בשערי המטבע אשר יגרמו לתוספת במסי הנמל ו/או דמי ביטחון ו/או עלויות דלק ו/או כל תשלום אחר, תחול על המזמין בלבד.

שירותים עליהם ניתן אישור סופי בעת ההזמנה מחירם סופי. מובהר בזאת כי עד לקבלת אישור סופי המחיר יכול להשתנות בעקבות דרישה של ספקי השירות, וכי במצב שנעשה שינוי כאמור תינתן למזמין אפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב.

בעת רכישת שירותים באתר המזמין יתבקש להזין פרטים אישיים במערכת, פרטי המזמין ופרטי  הנוסעים הנוספים.

הזמנת חבילות תיירות המוצעות באתר מותנית במסירה של פרטים נכונים, מלאים ומדויקים המכילים, בין היתר, פרטים אישיים ומסירת מספר כרטיס אשראי לצורך ביצוע התשלום. יודגש כי מסירה של פרטים כוזבים מהווים עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים פליליים ואזרחיים.

על המזמין לבצע בדיקה ולוודא כי הפרטים שנמסרו על ידיו במסגרת ההזמנה זהים לאופן האיות בפרטיו בדרכון, לפני שהוא חותם ומאשר את הזמנתו. שינויים בהזמנה לאחר התשלום עבור ההזמנה, כרוכים בתשלום נוסף ו"פ.פ תיירות פנאי ובידור" לא מתחייבת לבצע את השינויים.

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" ומי מטעמה אינם אחראים באף דרך שהיא לכל שגגה בין אם בתום לב ובין אם לאו, הנעשית על ידי המזמין בהקלדת פרטיו או פרטי הרכישה ו/או אם פרטי הרכישה לא נקלטו במערכת ו/או לכל תקלה טכנית ו/או אחרת המונעת מהמזמין לבצע הזמנה.

בהכנסת הפרטים האישיים במסגרת תהליך ההזמנה מאשר המזמין ל"פ.פ תיירות פנאי ובידור" לשלוח אליו לכתובת הדוא"ל ו/או באמצעות מסרון לטלפון הנייד ו/או מסרון ליישומון "וואטסאפ", כדי לעדכן אותו אחת לתקופה במבצעים ובמוצרים שהאתר מציע, לרבות מידע פרסומי ושיווקי, זאת כל עוד לא ביקשת להסירך מתפוצת הדיוור, הודעה שיש באפשרותך למסור ל"פ.פ תיירות פנאי ובידור" בכל עת.

כאמור, בכל זמן תהיה באפשרותך אפשרות לבקש מ"פ.פ תיירות פנאי ובידור" שתסיר את שמך מתפוצת הדיוור באמצעות לחיצה על כפתור הסרה שקיים בתוכן המודעה, ובאין כפתור הסרה קיימת האפשרות לשלוח בקשת הסרה באמצעות הודעת דוא"ל שכתובתה ppandatour@gmail.com

יובהר כי כל התמונות המופיעות באתר הן להמחשה בלבד והן נמסרות לידי "פ.פ תיירות פנאי ובידור" על ידי צדדים שלישיים.

תנאי ראשוני לאישור העסקה באתר הינו קבלת אישור ע"י חברת האשראי לעסקה שעליה התחייב המזמין. "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אינה מחויבת לאשר הזמנה אשר בוצעה דרך האתר כל עוד לא התקבל אישור חברת האשראי.

במידה וכרטיס האשראי של המזמין יתבטל ו/או תגיע מחברת האשראי הכחשה לגבי ביצוע העסקה, המזמין מתחייב להעביר לנציג "פ.פ תיירות פנאי ובידור" פרטי אשראי תקניים לביצוע התשלום עבור חבילת התיירות שרכש.

אי הגעה לקבלת שירות שהוזמן ואושר כאמור – יביא לחיובו המלא של המזמין בגין כל השירותים בלי יוצא מן הכלל. למען הסר כל ספק מובהר בזאת כי הדברים נכונים גם לגבי טיסות ואין חשיבות לסיבת אי ההגעה או האיחור לטיסה.

על המזמין לבצע בדיקות עם כל ספק מה השעה היעודה לקבלת המוצר/שירות, לרבות טיסות, בתי מלון – ולא תשמע מהמזמין טענה כלשהי בקשר לאי אספקת מוצר/שירות מתאים עקב איחור, כלפי "פ.פ תיירות פנאי ובידור" . אין באמור כדי לפגוע בזכות כלשהי של ספק השירותים לאחר בזמני אספקת השירותים שלו והדבר אינו באחריות "פ.פ תיירות פנאי ובידור" . על הנוסע ללבן טענותיו ישירות מול ספק השירותים.

באחריות המזמין לעקוב אחר לוח המראות ונחיתות נתב"ג בזמן אמת על מנת לוודא כי לא חל שינוי במועד טיסתו הלוך/חזור, באחריות המזמין בזמן ביצוע ההזמנה למסור פרטי קשר זמינים גם במהלך שהותו בחו"ל זאת על מנת שנוכל לעדכנו על שינויים ככל שימסרו ל"פ.פ תיירות פנאי ובידור" ע"י חברות התעופה ו/או הספקים השונים.

במקרה שהמזמין הגיש בקשה מיוחדת, "פ.פ תיירות פנאי ובידור" תדאג להעבירה לחברת התעופה או ספקי השירותים, אך לא תהיה מצדה כל התחייבות עבור המזמין לביצועה, אלא אם אושר לו בכתב על ידה כי בקשתו תקוים.

ככל שחבילת הנופש שהוזמנה כוללת גם את העברת הנוסעים למלון הרי שהסעת הנוסעים מנמל התעופה מבוצעת באמצעות הסעה המפזרת את הנוסעים למלונות השונים. למעט הבטחת העברת הנוסעים למלון, "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אינה אחראית לאופן פיזור הנוסעים בבתי המלון השונים, לזמן הנסיעה, מסלול הנסיעה, מס' כלי התחבורה שיידרשו לצורך ההעברה וכדומה.

לתשומת לבכם, עליכם לדאוג לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכיך, לרבות פוליסת ביטוח אישי ומטען. במקרה של תביעה, עליך לפנות ישירות לחברת הביטוח. את הזמנת הביטוח חובה לבצע לפני הנסיעה. מומלץ אף לבטח את הכבודה שברשותך. אין "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אחראית במקרה שנוסע לא רכש ביטוח לפני נסיעתו. כמו כן, נדרש כל נוסע לבדוק בעצמו לפני נסיעתו את הצורך בתרופות ובחיסונים למדינה אליה הוא מתכנן לנסוע, ולא תחול כל אחריות על "פ.פ תיירות פנאי ובידור" בנושא זה.

ביטולים ושינויים

באחריות כל לקוח להתעדכן בשיעור דמי הביטול בכל מוצר ו/או שירות בהתאם לתנאי הספק ו/או בהתאם לתנאים המפורטים מטה.

כל הרוכש שירות רשאי לבטל את העסקה בהתאם לפרק ג’ להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א–1981 (להלן: “החוק“), וזאת בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר, ובתנאי שהביטול ייעשה לא יאוחר משבעה ימי עסקים לפני המועד שבו אמור השירות להינתן.

ביטול של העסקה בהתאם לפרק ג’ להוראות חוק הגנת הצרכן, יש לעשות בכתב, באמצעות הודעת דוא"ל לppandatour@gmail.com. בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 שקלים חדשים לצרכן , לפי הנמוך מביניהם, ובלבד שהביטול של המזמין לא נעשה עקב פגם או אי-התאמה בשירות כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק, אז לא ייגבו כלל דמי ביטול.

האמור לעניין הזכות לביטול, כאמור לעיל, עפ"י הוראות החוק, לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג(ד)(2) לחוק, כלומר כאשר המועד שנקבע למתן השירות (שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי) חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה. במקרים אלו יחולו דמי הביטול כפי שייקבעו על ידי חברות התעופה, ספקי המלונות או שירותי תיירות אחרים, לרבות "פ.פ תיירות פנאי ובידור" עצמה. תאריך הביטול ו/או השינוי הקובע יהיה תאריך קבלת הודעת הביטול באמצעי ההתקשרות שהוזכרו לעיל. במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ/בחו"ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו. אי התייצבות לטיסה תיחשב כהודעת ביטול ותחויב בהתאם לאמור לעיל.

בבקשתך לביטול עסקה(באמצעות הודעת דוא"ל לppandatour@gmail.com) חובה עליך לצרף את פרטיך המלאים: שם מלא, תעודת זהות, מספר הזמנה ותאריך יציאה.  

לאחר קבלת כל הפרטים לעיל "פ.פ תיירות פנאי ובידור" תבטל את הזמנתך ויישלח אליך אישור כי הזמנתך בוטלה.

דמי ביטול של חבילות נופש בחו”ל ע"פ מדיניות "פ.פ תיירות פנאי ובידור" כאשר המזמין לא עומד בתנאי חוק הגנת הצרכן, יהיו כדלקמן:

  • ביטול עד 60 ימי עבודה לפני היציאה – 25% מערך העסקה
  • ביטול בין 60 עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 33% מערך העסקה
  • ביטול בין 30 ימי עבודה עד 22 ימי עבודה לפני היציאה– 50% מערך העסקה
  • ביטול בין 21 ימי עבודה עד 8 ימי עבודה לפני היציאה– 75% מערך העסקה
  • ביטול  7 ימי עבודה לפני היציאה 100% דמי ביטול

לעניין ספירת ימי העבודה יובהר כי במנין ימי העבודה לא יבואו ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחג.

בנוסף לדמי הביטול הנ"ל יגבו דמי טיפול בסך 249 ש"ח

מובהר כי אין באמור לעיל לפגוע בכל הוראה שבדין ו/או הוראות חוק ובפרט בחוק הגנת הצרכן. 

מלונות

שעת הכניסה לחדרים על פי רוב היא 15:00-16:00 הפינוי החדר בד"כ עד השעה 11:00.

לתשומת לבכם, ייתכנו מקרים של תפוסת יתר אשר בהם ייאלץ בית המלון ו/או הספק המקומי בחו"ל, לשנות את בית המלון המוזמן ו/או השירות המובטח. במקרה הנ"ל, יידאג בית המלון המעביר ו/או הספק המקומי בחו"ל, להעביר את המזמין למלון ברמה זהה ו/או גבוהה יותר ולספק שירות דומה לשירות שהובטח. ל"פ.פ תיירות פנאי ובידור" אין כל אחריות ו/או שליטה על כך.

לתשומת לבכם, יתכן ובעת קבלת/עזיבת החדר תאלצו לשלם מס עירוני מקומי ישירות לבית המלון – המס ישולם ישירות לבית המלון ובאחריות המזמין לשלם את המס.

בזמן קבלת חדר יש להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי בהתאם לדרישות בתי המלון השונים. 

מערכת מיזוג אוויר בבית המלון על כל חלקיו, אינה באחריות "פ.פ תיירות פנאי ובידור" והיא לא תישא באחריות כלשהי לתקינותה ו/או הפעלתו, אף אם בהזמנת בית המלון נאמר, כי הוא מכיל מערכת מיזוג אוויר. דעו כי באתרי נופש שונים, מיזוג האוויר מופעל לעיתים לפרקי זמן מסוימים ביממה וזאת בהתאם לתקנות האנרגיה בכל מדינה..

האחריות על שיבוץ החדרים במלון ו/או תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכת המיזוג הינה באחריות המלון ו/או ספק השירותים בלבד.

מצב הניקיון והתחזוקה של החדרים או של מתקני המלון אינו בשום דרך באחריות או בשליטת חברת  "פ.פ תיירות פנאי ובידור".

החדרים במלונות הם חדרים זוגיים עם 2 מיטות או מיטה כפולה. ההזמנות מבוצעות עבור חדר במלון כאשר מבחינת המלון אין הבדל בין החדרים השונים. אין באפשרות  "פ.פ תיירות פנאי ובידור" להבטיח מראש דרישת לקוח לסוג חדר, למיקום חדר, לא בקומה רלבנטית ולא בצד המבוקש.

אין אפשרות להבטיח כניסה מוקדמת או עזיבה מאוחרת מבית המלון(על הנוסעים חלה החובה לפנות את החדרים במלון עד השעה 11:00 ביום העזיבה וזאת, גם במקרה והטיסות ממריאות בשעות הערב/לילה. שעת קבלת החדרים הינה החל משעה 15:00.

 כל הפרטים המפורסמים בפרסומי האתר באשר למתקני המלון, מפורסמים ע"פ פרסומי המלון ואין  "פ.פ תיירות פנאי ובידור" נושאת בכל אחריות באם אחד או יותר ממתקני המלון לא יהיו בפעילות בעת שהיית המזמין במלון.

יובהר כי "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אינה אחראית במקרה של מטרד עקב שיפוצים ו/או עבודות בבית המלון או בסמוך לו, ובלבד שמסרה למזמין בעת ביצוע ההזמנה כל מידע שידעה או שהיה עליה לדעת אודות מטרד שהוזכר לעיל.

טיסות

ככל שקיימת אי התאמה בין פרטי הטיסה שנמסרו לבין פרטי הטיסה הנקובים בכרטיס הטיסה, על המזמין האחריות לפנות באופן מיידי לנציג "פ.פ תיירות פנאי ובידור" ו/או לחברת התעופה בנדון.

הטיסות הנרכשות הכלולות בחבילות הנופש המוצגות באתר, מופעלות ע"י חברות סדירות ו/או שכר. טיסות שכר מותנות באישור מנהל התעופה האזרחי ויוצאות לפועל ע"פ תקנות טיסות שכר. בידי חברות התעופה האחריות המלאה לזמני הטיסה ואין אנו מתחייבים להשלים ימים חלקיים אלו, בין בפועל ובין בפיצוי כספי.

המזמין יודע ומקבל כי פרטי הטיסות ומסלולם הינם באחריותם הבלעדית של חברות התעופה וכי ייתכנו שינויים לאחר ביצוע ההזמנה ע"י חברות התעופה ו/או ע"י כל גורם אחר וכי ייתכנו מצבים בהם יהיו שינויים בזהות המוביל, בזמני הטיסות ומסלולם אף ללא הודעה מוקדמת, כאשר פרטי הטיסות המעודכנים הם אלו המופיעים בכרטיס הטיסה. 

הואיל מועדי טיסות ומסלולם ו/או נחיתות הביניים נקבעים ע"י חברת התעופה לבדה, ובכלל זה נחיתות ביניים בלתי מתוכננות האחריות בגין עיכובים, שינויים, ביטולים, ואובדן כבודה הנה ע"פ הדין, חלה אך ורק על חברת התעופה ולא יהיו למזמין כל טענות ו/או דרישות, מכל סוג שהוא, כלפי "פ.פ תיירות פנאי ובידור", בין היתר, בגין עיכובים ו/או שינויים ו/או ביטולים ו/או אובדן כבודה.

היה ויגרם לנוסע נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה, מכל סוג שהוא, ולרבות בגין שינויים ו/או עיכובים ו/או ביטולים ו/או אובדן כבודה לא תישא "פ.פ תיירות פנאי ובידור" בהוצאות ו/או בהפסדים אלו. האמור בסעיף זה אינו מונע מהמזמין לבצע כל הליך שבדין כנגד ספקי השירותים בגין השינוי, לרבות ביטול העסקה והכל בכפוף לדין.

המזמין מסכים ומתחייב לעקוב אחר מסרונים שישלחו לו לאחר ביצוע ההזמנה, כולל הודעות על שינויי שעות הטיסה לרבות הקדמות ועיכובים ככל שיהיו.

נזקים וביטוחים

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" לא תישא באחראיות לכל נזק ו/או הוצאה ו/או הפסד אשר יגרם למזמין כתוצאה מביטול ו/או שינוי בתוכנית החופשה אשר נגרמו במישרין ו/או בעקיפין מכוח עליון, מלחמה, מבצע צבאי, מצב ביטחוני, סגר, הפרות סדר, שריפות, הצפה, מזג אויר, וכל סיבה אחרת אשר אינה בשליטת "פ.פ תיירות פנאי ובידור" ו/או באחריותה בין אם צפוי ובין אם בלתי צפוי.

כמו כן, לא תהא "פ.פ תיירות פנאי ובידור" אחראית לכל הוצאה ו/או נזק שיגרמו לנוסע כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הטיול ו/או הנופש עקב תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אבידה של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות וכיו"ב.

מובהר ומודגש בזאת כי המזמין ו/או הנוסע לא יהיו זכאים להחזרים כלשהם בגין הפסקת הטיול עקב מחלה, פציעה או סיבה אחרת כלשהי, בין אם נרכשה פוליסת ביטוח ובין אם לאו.

באחריות כל מזמין ו/או הנוסע  דרך חבילה שנרכשה ב"פ.פ תיירות פנאי ובידור" לבצע ביטוח רפואי ומטען המתאים לאופי הפעילות ולמצבו הבריאותי.

"פ.פ תיירות פנאי ובידור" מעודדת וממליצה לנוסעים לרכוש טרם יציאה לחופשה,פוליסת ביטוח בריאות מתאימה, הכוללת את ההרחבות המתאימות בהתאם לאופי נסיעתם ולמצבם הבריאותי.

כבודת הנוסעים הנה באחריותו הבלעדית של המוביל האווירי ו/או נציגו אשר מספק למוביל את שירותי הקרקע ול"פ.פ תיירות פנאי ובידור" אין כל שליטה ו/או אחריות באשר לכך.